DİĞER
Sıcak içeceklere karşı uyarı
Rus doktor ve beslenme uzmanı Margarita Arzumanyan, içeceklerin çok sıcak içilmemesi konusunda uyardı.
Rus “Sputnik” ajansına göre, Arzumanyan, “İnsanlar genellikle kış ve sonbahar aylarında sıcak içecekler içiyorlar, ancak tüketim biçimlerine dikkat etmeleri gerekiyor” dedi.
Uzman, bir fincan sıcak çayın yüksek sıcaklıkta içilmesinin sindirim sorunlarına yol açabileceğini belirtti.
Arzumanyan şöyle devam etti: Araştırmalara göre sıcak içecekler sindirim sistemine zarar verme ihtimalinin yanı sıra kansere de yol açabilir.